Monday, April 25, 2011

Anggerik Mall

Anggerik Mall? Kenapa tetiba I pergi Anggerik Mall nieh? Ada apa kat situ? Hmm... semalam I pergi Anggerik Mall which is located at Shah Alam... Tujuan utama pergi sana sebab my mum nak bawa me and my sis tengok kedai my cousin..(Kak Ayu).... It's a Flower Shop... But it's not only sell flower but other items too....

There's an event in Anggerik Mall on weekend tu but not sure what kind of event... Masa I datang tu, kat stage ada marhaban.. ada orang buat Majlis Berendoi.... and my mum's said that on Saturday ada pencarian Gadis Anggun... and the finale is on Sunday... So, Kak Ayu nie participate with the event..on Saturday dia ada buat demo membuat sirih junjung and my mum helps her on stage... So, Kak Ayu mem'promote' her flower shop... 

Kat luar Anggerik Mall, ada la a few gerai yang menjual... termasukla Kak Ayu..but her childrens...(Kakak and Adik) yang jaga gerai tue.. They sell caramel, mix fruits, spaghetti, laksa johor, mee rebus and bihun goreng..

Now enjoyzzz the pictures....

image from google




Al-Quran from Jeddah.. ( I pun ada Al-Quran macam nie which
I gave for hantaran..and of course I pesan from Kak Ayu)

Perfume


A bouquet of flowers made by Kak Ayu

Darling happy dapat jalan2 dengan bebasnye
Me and him..
p/s: lupa la nak amik gambar owner of the flower shop .. Kak Ayu.. she's busy doing her bouquet... Sorry...

0 comments:

Post a Comment