Thursday, April 21, 2011

Dinner at Restoran Al-Mikraj

Semalam hubby bawa me and Rizq dinner at Restoran Al-Mikraj which is located at Nilai... Restoran nie di suggested by my sis-in-law... Actually, me and hubby pernah nampak banner restoran nie kat tiang2 lampu but not sure kat ne.. Then 1 day, my sis-in-law beritahu yang restoran sedappp... and portion dia banyak if amik set 2-3 orang... 

Now, enjoyzzz the pictures...

The brochure...




It's mine.....
Nasi Arab Ayam
Nie hubby nye....
Nasi Kambing Kabsah Arab
Arabic Tea 
So, the food sedappp... at 1st nak amik yang set macam my sis-in-law cakapkan tue... coz it's juz RM35 (food+drinks for 2-3 people).. but then tengok balik macam banyak n ada ayam jer... so, we've decided me amik ayam and hubby amik kambing... At least, different.. leh try dua2.. unfortunately, restoran nie makanan dia ada yang da habis masa kitaorang datang.. 

It's open from Monday - Saturday (12pm-9pm).. If nak dinner, kena datang awal.. if not, banyak yang da habis.. huhuhu...

0 comments:

Post a Comment